Comenzile efectuate prin înscrierea la un curs și care nu au fost încă achitate pot fi anulate printr-un simplu reply la email-ul asociației în care vi s-au comunicat informațiile de curs sau folosind opțiunea de Contact.
După efectuarea unei plăți (prin OP sau cu cardul), comenzile pot fi anulate în termen de 12h, dar nu mai târziu de data începerii cursului pentru care s-a efectuat plata. Așadar, plațile sunt finale și nerambursabile după termenul disponibil pentru anulare.
Pentru a anula o comandă pentru care s-a efectuat plata, clienții pot folosi opțiunea de Contact. După anularea unei tranzacții prin card, banca emitentă va debloca suma blocată în contul clientului în termen de 1-30 de zile, în funcție de politica acesteia.
Important. Dacă clientul a semnat un contract de prestări servicii cu ACPOR, atunci condițiile contractuale agreate care reglementează serviciile prestate, accesul la servicii, modalitățile de plată, politica de retur și anulare, vor prevala față de termenii și condițiile prezente de pe site-ul ACPOR.