În funcție de specificul programului de formare, cursurile ACPOR pot fi livrate în format față-în-față, online sau combinat (blended). Modalitatea de livrare este anunțată explicit pe pagina cursului sau în comunicatele de tip newsletter spre abonați. Cursurile se livrează conform programului de curs anunțat, respectiv, acestea se pot derula într-o singură zi sau pe o perioadă de mai multe săptămâni, sub forma unor întâlniri periodice și a unor activități de studiu individual.

Participarea la curs și accesul la materialele de curs anunțate sunt permise doar pentru beneficiarii eligibili, persoane care:
1. s-au înscris la curs conform instrucțiunilor de pe pagina de curs;
2. au trimis dovada de eligibilitate conform cerințelor de pe pagina de curs (după caz: poza/scan după diploma de licență sau atestat de liberă practică);
3. au achitat taxa de curs înainte de termenul limită stabilit, conform informațiilor de plată comunicate pe Asociație pe email (link de plată și/sau cont bancar), după primirea înscrierii (pct. 1);
4. au primit pe email confirmarea Asociației că plata s-a înregistrat (în maxim 2 zile lucrătoare de la autorizarea plății).

Confirmarea eligibilității pentru accesul la curs se trimite sub forma unui email explicit de confirmare trimis de Asociație pe adresa de email a cursantului în termen de maxim 2 zile lucrătoare de la autorizarea plății. Acest email nu conține datele de acces la curs, ci confirmarea statutului de cursant eligibil. Datele de acces se comunică conform condițiilor de mai jos, cu câteva zile înainte de data cursului:

Pentru accesul la cursurile livrate în format față-în-față, beneficiarii eligibili primesc informațiile despre locația cursului în formularul de înscriere și în anunțurile de pe site. Aceste informații sunt trimise de Asociație și pe adresa de email utilizată la înscriere cu cel puțin 5 zile înainte de data cursului. La data cursului, cursanții trebuie să prezinte formatorului, la intrarea în sala de curs, un act de identitate valid (buletin/ pașaport).

Pentru accesul la cursurile livrate online (prin sesiuni Teams/ Zoom), beneficiarii eligibili primesc toate datele de acces (link de acces / room id / parola) pe adresa de email utilizată la înscriere cu 5 zile înainte de data cursului.

Accesul la materialele de curs suplimentare (ex. manuale, fișe de lucru sau cont într-o platformă de e-learning) se face începând cu data cursului, prin comunicarea informațiilor de acces pe email în ziua cursului (documente atașate, link de descărcare sau cont și parolă utilizator).

Consultați și:
Politica de retur și anulare
Modalități de plată